Myspys.:D

Hehe, träffat en av mina barndomsvänner idag Lina.:D
Va jätte kul att träffa henne igen. Hon har nyligen fått en liten pojke. Så sjukt söt. Hade planer på att sno med mig honom hem. Hehe.

Vi har inte setts på 1 år så hade en hel del att ta igen. Efter 12 timmars skitsnack va det på tiden att gå hem.:D

Imorgon ska jag träffa 2 till barndomsvänner. Ska bli massa kul.:D

Sitter och lyssnar på
Samsaya nu. Är förälskad i hennes röst och musik. Så skön. Kolla gärna in hennes sida.

Saknar min älskling så mycket. Varit borta från honom bara fyra dagar men känns som en evighet. Jag som är van att inte se honom på en månad klara plötsligt inte av fyra ynka dagar. Det måste vara kärlek.

Pussar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0