The worst day of my life.....

I fredags va en av de værsta dagen i mitt liv. det har inte hunnit smællta in føren nu...:(
Kænner mig så tom, hemsk och jag tror jag ångrar mitt beslut. Det ær ju lite førsent nu.
har luggit hela helgen och førsøkt ignorera mina tænkar med hjælp av bøker. Smærtan har hjælpt till och hålla tankarna borta. Det ær ju inte precis bara jag som går igenom ett sånt beslut så varfør tog det så hårt på mig 2 dagar senare.
Det kænns som en del av mig førsvann. meningen med livet ændrades helt.
Ska tillbaka till jobbet imorgon och klistra på leendet. Min lækare sa till mig att jag kunde skicka ett mail så han kunde førlænga min sjukanmællan så får se vad jag gør.

babe, varfør ska du vara så långt borta nu.Det ær ju nu jag behøver dig.:(

Ska fortsætta læsa nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0