God morgon..

15 minuter kvar inna man ska dra till bussen och sen börja jobba.
Några bra saker med att börja jobbet tidigare än 6 på tisdagmorgon  är:
1. Kunderana är för trötta för att vara otrevliga.
2. Allt går snabbt och smidigt.
3. Slipper all stress innan stägning.
4. Jag slutar redan 11.:D

I helgen har min älskling varit hos mig.:D Snacka om att det känns bra mellan oss.. Saknar honom så mycket min lilla bebis..:D
Bara två månader innan jag flyttar tillbaka till El-Sthlmo.:D

Babe letar lägenhet till hos. Som det ser ut nu så siktar vi oss in på Märsta. ja, det ligger en bra bit utanför stan men pendeln går till stan och det är lättare att få första handskontrakt på lägenheter där plus att han har familjen i närheten.
Ser fram emot det massa. Ska ta det lugnt i sommar. Kommer får massa pernagr tillbaka på skatten i norge och i sverige, få deposition (eller hur det nu stavas, klagga inte, jag är trött) på 10 000 tillbaka och förhoppningsvis min semesterersättning på 12 000 för i år. Det är =PENGAR..:D

Från nått kul till nåtttråkigt. Viktuppgång. USCH USCH USCH,,, Maria Hatar. helgen har bestått av frosanade och så fort jag äter lite mer än vanligt så går jag upp i vikt. Min ämnesomsättning har blivit helt förstörd p.g.a. ätstörningarna. Jag är dålig på att äta regelbundet för jag har max 5 minters rast på 7 timmars arbetspass så hinner inte få i mig mat. När jag kommer hem får är klockan runt 20.00 och då är det igentligen för sent att äta men är så hungrig att jag inte kan sova. 
Hoppas jag får ett mer regelbundet jobb i sthlm. Just nu pendlar jag mellan att börja kl.05.30 - 11.00/13.00, 11.00-18.00 eller 15.00-20.00.  Jobbar minst 6 dagar i veckan.. Så med enkel matte kan jag komma fram till att:

"dålig sömn + stress + dåliga matvanor + kass ämnesomsättning = Viktuppgång"

Sorry att det blir så mycket på en gån men har inte skrivit på över tre veckor. Får knappt tid.

Kommer sakna Alije när jag flyttar.. Min underbara vän och roomie sen 6 månader tillbaka.<3

Pussss o kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0