Dior skin nude.

Mitt favorit pudder håller på att ta slut och mitt emellan två löningar och då är det inte ekonomiskt att köpa smink för ca 500 spänn.
Så jag tog ett av mina gamla puder och vad hände.
Mitt ansikte skriker i demonstartion. Finnar poppar upp som om det vore släktträff (lite skämt på min egen bekostnad.hehe). Det är sjukt vad fel smink kan göra för ens ansikte.
Jag har alltid haft problem med stressacne och dem bara ploppar upp när jag är under hög stress.
Sen jag började använda "Diorskin nude" dämpade även min stressacne.
Detta försöket jag gjorde nu med annat puder är bara och glömma annars kommer jag se ut som en pizza i ansiktet innan denna veckan är slut.:D



När lönen kommer ska jag köpa tillbaka min älskade.:D

Pussar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0