Finally. Åka pendeltåg.

Jag är ifrån jobbet nu. Sitter på pendeltåget och skriver.
Alla försover sig idag tydligen.
Fick sms från killen att hans chef ringde 7.50 för att han inte kom in till jobbet vid 7.
Typiskt min bumbiklant atyt försova sig när han kvinna inte är där. haha.
När jag skulle sluta vid 9.00 så kom ingen. Gissa om han också hade försovit sig så jag blev kvar 30 minuter extra. Dock får jag ju betalt för dem 30 minuterna.
Kommer hem lite senare än planerat men det gör mig inget för denna veckan har jag bara ett arbetspass till.
Hoppas buss 582 går när jag komemr fram till märsta centrum för det regnar ute och jag har inte lust att gå 500 meter extra i regn om man kan åka med en buss som stannar utanför dörren.:D



När jag kommer hem blir det frukost och sen softis..:D

Pussar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0