First day, all done.

Kom nyligen hem från första arbetsdagen och det känns som mitt huvud håller på att sprängas p.g.a. all information. Det är inte lite saker att hålla reda på.
Det är helt sjukt. Mediciner o miljoner och massa flaskor och mat som ska blandas etc.
Allt får ta sin tid. Jag tog denna dagen att lära känna pojken bättre och tog in så mycket information jag kände att jag kunde ta in. Vill inte krånga till det för mycket för mig själv.
Den dagen jag måste börja ta in allt är när jag ska gå bredvid under nattpassen för det ska ju bli mina arbetstimmar.
Detta kommer nog gå bra ska ni se.
Kroppen är lite seg så det blir inte å mycket springande i lägenheten. Ska jobba imorgon och måste lämna lägenheten vid 11.00 för ett badpass.:D

Nu ska jag in i duschen och fixa benen för jag tänker inte bada och se ut som en apa..

Pussar och god natt<3
____________________________________________________________
 Hung, du ska inte ha sminket, inte vara bra dig...:D

"City girl: Tackar, jag är väldigt nöjd. Min tjejkompis har gjort den åt mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0