Gissa vem..

.. Ja, vem som kan lyckas att fixa till en scen på 1 timme.
Ingen mindre än JAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Av någon konstig anledning lyckas jag ALLTID med det på fredagar eller under helgen.
Är nog rekord denna gången.
Jag är bara så jävla biter hela jävla-fucking-kuk-tiden (ber inte om ursäkt för alla svordomar).
Är så trött på att jag alltid exploderar varje helg.
Är det bara för att jag förväntar mig saker som blir tvärtom eller är det för att jag är en själv snornunge som inte fattar bättre?

HELVETE HELVETE HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja, där försvann mina glada tankar för att jag kan vara en sån jävla fitta.

Postivit tänkande idag.

Fucking drama-queen.

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH...

Så nu har jag nog fått ur mig allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0