Gravid!!!!

Herre gud.
Vaknade nyss för 3 gången imorse och drömmen fortsatte varje gång jag somnade om.
Drömmen:
"Jag va hos gynekologen och skulle göra en vanlig undesökning och sedan byta till andra p-piller.
Mitt i allt börjar jag blöda och gynekologen säger att jag är gravid och ska föda nu.
Det syntes inte att jag var gravid så jag fick en chock.
Dem sätter mig på golvet och jag föder fram en liten flicka men hon är några måndaer för tidigt född så dem tar henne ifrån mig och skickar hem mig. Resten av drömmen pendlar mellan att jag är med min söta dotter hemma eller i på en lekplats och att jag vaknar upp mitt under kvällen och är hemma i min säng ensam. Den ända som har träffat min dotter va min syster och jag. Jag har en konstig rädsla hela tiden. "Berättar jag för någon att jag har blivivt mamma kanske hon dör".Killen har aldrig sett henne mer än på en bild jag tog. Dem ända som fick se henne vad jag och min syster. Ingen annan fick det p.g.a. några lagar"
 

Varje gång jag vaknade från min sömn så grät jag och i mina tankar letade jag efter henne.
Drömmen kändes så värklig.
Men ja har ju ingen dotter. Jag är ju inte gravid.

Detta va nog en av den mest hemska drömmen jag har haft. Inte för att jag va gravid utan att jag fick känslan att varje gång hon försvann i drömmen gick jag misste om mitt barn.

Undar vad drömmen kan betyda?

Nu blir det ingen mer sömn för mig idag.



Pussar<3


Kommentarer
Postat av: Sara - En dalkulla i Österrike

Men vilken jäkla dröm =S usch.



SV. Hihi tack gumman :) ändrade lite igår, glitter och texten!

Förstår att du är glad hihi och allt är ju mycket roligare med pengar varje månad :))))



Hmm idaag, jag ska göra en design till en twilightblogg och så småpyssla på en design jag blev klar med igår som ville ha lite ändringar. Tänkte gå ut och gå men de ösregnar ute :P BORING.

Vad ska du hitte på??



Puss & kram

2009-11-10 @ 11:45:36
URL: http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0