Home sweet home.

Seg dag på jobbet.
Blev inget bad för mig som sagt men fick sitta vid basängkanten och kolla på när det busades i vattnet.
Det blev en glassdag senare. Vi mumsade glass och drack kaffe innan jag slutade för dagen.
Pendeltågen passade sin tid för en gångs skull.:D

Nu är jag hemma och vill bara lägga mig och dö.
Älsklingen va hemma idag med med feber. Han ligger helt död i sängen.:(
Synd om honom. Älskar dig masssssa.<3
Tråkigt att jag har en förmåga att alltid förstöra för mig själv dock.
Hade massa mysigt igår men men...

Fick sms av min chef. Blir ingen ledighet för mig imorgon utan ska jobba 14-21.
Ska ju inte klaga i och för säg. Behöver ju pengarna.
Denna veckan blir det 30 timmars jobbande och nästa 47 timmar.
Sammanlagt denna månaden blir det 117 timmar var av 30 timmar är natt så det blir en hel del money ändå till jul.:D Jag som trodde jag skulle få lite med timmar.
Visst är det inte heltid ännu men jag får mer timmar nästa månad.
Får hoppas att jag inte sliter ut mig bara.:D

Pussar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0