Jag regerar..

Hehe, ja ni. Jag har kommit hem från arbetsintervjuen och det gick jätte bra.
Tog max 30 min och när vi va klara så sa dem att de skulle höra av sig om jag fick komma på en fortsatt intervju eller om jag skulle få gå "spöke" en kväll (betyder att jag får vara med 3 timmars pass när det är som mest att göra, då får både killen, hans mamma och jag chansen att se vad vi tycker).
Jag gjorde nog ett gott intryck. Jág citerar:
"Nej, jag vill göra nått som jag aldrig gjort innan. Jag vill jätte gärna att du ska komma och gå spöke så fort som möjligt. Om du vill?".

Om jag vill? KLART JAG VILL!!

Jag har tur, hans mamma verkar var hur go som helst. Inte nog med att hon såg snäll ut utan hon log hela tiden och inget fejk leende utan det va äkta. Ska ringa henne efter kl 18.00 och bestämma när jag ska gå "spöke".

Känns som jag kan göra allt. GLAD.
Jag bryr mig inte ens att Comviqs nät har fuckat upp sig idag.
Hoppas dagen forstätter bra.
Nu ska jag städa.:D T.o.m. städa är kul nu.

Pussar<3


Kommentarer
Postat av: Sara - En dalkulla i Österrike

Ohh grattis :D gud vad skoj :))



SV. Det går inge vidare och Henke vill inte att jag ska leta utan han vill göra det själv :P mongot. Vi får se vad som händer, försöker tänka att de ordnar sig och om de inte gör det så får vi prata om det då helt enkelt!

2009-11-04 @ 11:51:28
URL: http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0