J*VLA SL!!!!!

Jag skulle ju till Gela som sagt idag.
Hon bor i Sätra och jag i Märsta. Det ska vara max en resa på 1h och 24 min men tackvare underbara sl så tog det över 2h att komma hit.
Teknisktfel är nog det första ungarna i Sthlm får lära sig för det är nått de kommer få höra x-antal i veckan när de åker kollektivt. Skulle ju vara skönt att man kan planera sina möten efter Sls ordenarietidet och inte behöva ta tåg så man blir 1 timme förtidigt för att vara säker på att ett teknisktfel inte gör nått. BLA BLA BLA....

Men resan va det värt för när jag väl kom fram så satte Gela igång med nam nam Brünch.
Eggs and bacon with toast.:D
Känns skönt att bli bortskämd. Hehe. Gela har en sån söt liten vovve vid namn 50-cent. Han är en söt liten chihuahua och självklart jätte busig.:D

hehe, nu får jag sluta skriva så jag kan vara social med Gela när hon återkommer från duschen.

Pussar<3
Peace out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0