Kära tomten<3

God morgon alla morgonpigga människor.:D
Hur många personer har klart för sig vad de önskar sig i julklapp?
Det känns som ju äldre jag blir ju  mindre vet jag vad jag önskar mig.
Jag har ju både min födelsedag och julafton i december.
Ska man önska sig något till hemmet eller något till en själv?

Isåfall kan jag ju göra upp två olika listor.:D

Hemmet:
* Presentkort på ikea.
* Presentkort på mio.
* Diskmaskin.


Jag:
* Gymkort på sats.
* Presentkort på MQ.
* Presentkort på kicks.
* Sony ericsson satio (hehe)

Det som blir lite tråkigt när man blir äldre är att allt man önskar sig är så dyrt eller fantasilöst som öhh, presentkort.

Hehe, men nu har jag ju en önskelista eller t.o.m. två.:D
Dag att bombmaila den till alla släktingar och familjemedlemmar *skojar*.

Pussar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0