Lördag kväll. Woohoo

Ja, nu har man varit hemma i snart en timme.
Jag trodde det skulle bli ett lugnt arbetspass men de sista 40 minuterna va sjukt jobbiga.
Det blir så när lillkillen inte mår så bra. Stackas.:(
Skönt att han mår bättre nu i alla fall.
Kommer träffa honom igen på måndag kväll eftersom då ska jag gå mitt första nattpass (bredvid en arbetskollega) hos honom.
Jag ser fram emot mina nattpass. Jag är lite närvös eftersom jag bara får två nätters intro och kollegorna har sagt att det är MASSOR med saker man måste komma ihåg.
Jag kommer gå med ett kollegerblock och pennan kommer gå i ett dem två nätterna.
Nattpassen är ända gången man går ensam. Alla andra pass är det dubbelpersonal.
Allt ligger på ens axlar på natten. Spännande.
Jag gillar att ha mycke ansvar så det kommer gå bra..:D

Hmm, vad ska man göra ikväll då?
Ingen aning.
Älskligen har tankar hem massa dokumentärer får "national geographic" så kommer nog bli att glo på det.


En gosbild på mig och systerdottern Michelle.:D (har inget med texten och att göra men hon är så söt.)

Nu har jag inte mycket mer att skriva om.
Ni märker om jag får för mig att skriva nått mer ikväll annars säger jag god natt nu.

Pussar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0