Mannagrynsgröt, dexter och tycka synd om sig själv.:D

God morgon.
Jag kan knappast sova länge. Senast jag kollade på klockan inatt va hon 2.04 men betyder ju inte att jag somnade då.
Jag vaknade vid nio och har ont i nacken (måste byta kuddar) och mådde illa (sluta äta sent på kvällen fast jag blir dö hungring när jag är vaken länge).

Hoppas ni har sovit gott inatt.

Nu ska jag glo på "Dexter" (eftersom det är den serien som blev över från gårdagen) och äta min mannagrynsgröt som jag älskar så.
Vart sugen på kanel så blev kanel och socker på. Brukar annars ha äppelmos.
Nu känns det riktigt vinter mysigt i lägenheten. Har en skål med clementiner framför mig också.

Pussar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0