När får man besked?

Är det någon som vet vilket datum man får veta om man kommer in till skolan man sökte inför våren?
Jag är jätte nyfiken. Skulle vara skönt om man fick veta det snart så man kan planera inför våren med jobbe och allt annat. Visar de sig att jag kommer in på skolan måste jag ge besked till mina chefer om hur schemat kommer se ut så jag kan anpassa mitt jobb lite bättre.
Få jag tillräckligt med timmar så kommer jag bara ta studiestöd och låta bli att ta studielån.
Fördelen med att jobba natt är att man jobbar 10,5 timme varje pass, 3 nätter varanan vecka och 4 nätter varanan vecka för att få ihop till heltid. Skolan kommer vara ca 3 dagar i veckan (bortsätt från praktik veckorna.)
När jag är klara med alla sysslor på natten har jag full tid att plugga under resten av natten.


IHH, vill veta nu..:D

Hehe, nu ska jag kolla på Zombieland.:D

Pussar.:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0