Pandorum. Fredagsfilm

"Två besättningsmedlemmar är strandsatta på en rymdfarkost och snabbt - och skrämmande - inser att de inte är ensamma. Två astronauter vaknar i en hyper-sömn kammare ombord på en till synes övergiven rymdfarkost. Det är kolsvart, de är förvirrad, och det enda som hörs är ett lågt muller och knarra från magen av fartyget. De kan inte minnas någonting: Vilka är de? Vad är deras uppgift? Med Lt Payton stannar kvar för att vägleda honom via radiosändare, Cpl. Bower vandrar djupt in i fartyget och börjar avslöja en skrämmande verklighet. Långsamt rymdfarkostens chockerande, är dödliga hemligheter avslöjas ... Det visar sig att astronauterna överlevnad är viktigare än de någonsin kunnat föreställa."



Vad tyckte jag?
Jag tyckte den va helt ok.
Man kan inte vara trött när man ser denna filmen kan jag lova för då kan den bli svår att hänga med i.
Jag ger denna en 3,5/5.
Spännande handling men något invecklad.
Genre: skräck, shi-fi, thriller.

Kolla in trailen och avgör själva.

(Handligen är tage från imdb.com)
Pussar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0