Smygande?

Ja, det är det värsta jag vet.
När man smyger om saker så blir allt atomatiskt VÄLDIGT misstänksamt.
Om man alltid gör saker i hemlighet.
Vad har man att dölja om man inte vågar göra det i någons närvaro?
Det är en riktigt barnslig grej igentligen men jag stör mig som fan...
Visst , det kanske blir bättre på det sättet men jag gillar inte smygandet.
Jag hatar när någon gör något bakom min rygg och lådsas som inget.
Är det så konstigt att man blir orolig?
Man vill ju kunna lite på personer men det är inte så lätt när någon väcker misstankhet i en.


Min dag började inte så bra idag men igår vart den underbar.
Lägenheten va städad, vi åt middag tillsammans etc.:D

Ska iväg och jobba snart. Ser både fram emot det och inte.

Har eran dag börjat bra?

Pussar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0