Snö!

Ja, det snöar. Gud va jag har längtat.
Det var så kallt igår morse att der kunde bara sluta med snö idag.
Himlen är sådär gråvit som det är en snöig vinterdag och snöflingorna som faller är stora.
Stod på balkongen ett tag och fångade flingorna i min hand.
ÄLSKAR SNÖ...
Tog några bilder men med min vardelösa kamera så syntes dem knappt.
SNÖÖÖÖ!!!! Jag blir som en 5-åring när det snöar..:D
Dags att fixa sig iordning och springa ut till snön.
Ni får en gammal snöbild från förra året att titta på istället för dem jag tog idag.:D


Pussar<3


Kommentarer
Postat av: Sara - En dalkulla i Österrike

Snö är såå mysigt :D hihi!

2009-11-05 @ 10:02:39
URL: http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0