Söndag, underbara söndag.

En ledig underbar söndag.
Ska inte göra något annat än att slappa och åka till affären.
Blir väl att tanka hem någon film men vilken.
Jag är sugen på komide, skräck eller en thriller.
Har absolut INTE lust med någon drama-film idag för då kommer jag bara sitta och böla.

Usch, sista timmen på jobbet va hemsk.
Skönt att det löste sig.
Hoppas jag slipper va med om något likande när jag jobbar själv framöver.

Gud, det är snart min födelsedag. Hela 17 dagar kvar. Woohoo..
Or NOT.
Jag vill inte bli äldre. Har inget emot att stanna vid 22. Det är ju en rätt bra ålder.
Ja, jag stannar där. Hedan efter kommer jag fylla 22  varje år..:D



God morgon på er..
Pussar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0