STÄDA!!!!!!!!!!!!! AHHHHHHHH

Blir såååå trött. Kvittar hur många gånger jag diskar om dagen, hur mycket jag städar, hur mycket jag än tvättar så ser det förjävligt ut efter två sek. Händer aldrig att jag kan få ha det fint och städat en hel dag eller att det diskas upp efter mig istället för att jag måste diska upp efter andra.

Skulle vara såååå skönt att bara ta det helt lugnt en dag utan att jag städar och diskar men ändå ha snyggt och rent runt omkring mig.

Golven är som tvättkorgar, golven känns som ett hem för dammråttor. Inte kul alls.
Hej, jag heter Maria och är Hembiträde, städare, kockerska etc.
Tyvärr ser det ju inte ut såhär när man städar och man är nog inte lika glad heller

Bla bla bla bla....

Pussar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0