Utslagen.

Kl 7.00 ringde min mobil och det va chefen.
Det va bara att klä på sig kläderna och dra till bussen på mindre än 12 minuter.
Fick hoppa in och jobba morgon.
När man har en planerad ledig dag så lägger man inte sig så tidigt dagen innan så blev inte mycket till sömn alls.
Kom fråm till jobbet ca 7.30. Jag känner mig inte som en människa ännu.
Totalt utslagen.
Satte igång och diskade detg första jag gjorde när jag kom hem.
Jag HATAR att komma hem till ett kök som ser förjävligt ut.
Oavsett hur hungrig jag är så kan jag inte laga mat om det är massa disk.

Ikväll blir det förmodligen lugnt. Killen har varit hemma från jobbet för han har feber och sitter fast i datorstolen.

Jag saknar min familj sjukt mycket men vet inte när jag kan träffa dem nästa gång.
När jag får mitt schema för december ska jag kolla om det finns några lediga dagar runt jul så Hung kan komma hit. Även om inte jag kan åka till familjen så skulle det vara skönt att ha en familjemedlem runt jul.

Jag och Hung 2005. (Lite skillnad)
Jobbar bara fem timmar imorgon sen blir det hen hel ledig helg.:D

Pussar på er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0