Alkohol och socialt umgänge.

Idag har jag ont i hela högrasidan av överkroppen. Vet inte hur jag har sovit i natt igentligen.
Va och badade med min brukare på jobbet igår och så fick jag sms av kille att han skulle dricka med sina jobbarkompisar.
Jag blev inte så jätte glad med tanke på att jag inte hade nått sl-kort och kunde inte ta mig någon stanns.
Men han tyckte jag skulle komma ner till stan och dricka lite med dem. VA? Tror ni att jag blev förvånad. Första gången på 7 månader ska jag med han och dricka med några polare.

Åkte ner till stan och träffade upp dem och sen bar vi iväg och satte oss på nån krog och drack några cider/öl.Så vi satte igång kl. 17.00.:D.. Hans arbetskollegor är ett riktigt skönt gäng kan man ju säga. Har inte haft så kul på länge. Trivs bättre i mannligt sällskap än kvinnligt så det passade. Man behöver inte vara så försiktig med vad man säger när man sitter med bara killar. Påvägen hem så blev det burger king. FY FAN VA GOTT fyllekäk kan vara.:D

Va redan påväg hem kl. 22.30. Blev en tidigt kväll men jag som inte har druckit alkohol sen i mitten av augusti så slår det till rätt fort. Detta tycker jag vi gör om.

Kul att man kan ha så kul med någon man är tillsammans med på krogen utan att det slutar i svartsjukedrama eller nått annat tjaffs.:D...

Idag är man lite sleten och ändå ska man åka och handla. Försökte få tag på Johanna med för hon ville ses idag och det vill ju jag med. Men ingen telefon på.:(

Jaja, PUSSSAR<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0