ALLA ÄR INTE BIMBOS...

Har funderat ett tag på varför alla killar jag känner reagerar dåligt när det vet att man har en blogg.
"Varför ska man visa vad man har på sig dagligen?", "Vem bryr sig om vart man hittar de snyggaste skorna".
Har ni ens läst en blogg? ALLA som bloggar skriver INTE ett inlägg på 500 tecken om sina nya skor och ALLA visar INTE upp sin outfith för varje dag.
ALLA visar INTE upp sina stora silikonboobs eller är sönder spacklade (ursäkta stavningen)

Det finns faktiskt tjejer som tar upp andra saker. Alla som bloggar är INTE ytliga bimbos som ni verkar tro.

Jag ska inte behöva skämas för att jag har en blogg eller för att jag har börjat göra videoinlägg.

Jävla fördommar.

USCH...................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Over end out

Pussar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0