Ännu en dag i paradiset.

Nu sitter jag och kollar på "bonde söker fru" medan mannen sover.
Usch, sov över 12 timmar igår natt så är inte något trött alls nu men inte så konstigt att jag sov så mycket.
Började på ett nytt jobb i onsdags förra veckan och är inte riktigt van vid att börja jobba kl 7 på morgonen.
Kan bara säga en sak över att gå upp så tidigt..... FY F*N va skönt det va att jobba. Är ju timanställd just nu så har ingen aning om hur många timmar jag kan få men ska ringa och kolla om det finns några timmar framöver.

På söndag fyller killen år. Hela 25 år. Han säger att han inte vill fira nått för att han firar inte sin födelsedag.
Får väl laga nån god middag här hemma till oss och se om vi kan hitta på nått isället.

Älskar dig min underbara av hela mitt hjärta.

Pussar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0