Bejeweled Blitz

God morgon..
Har varit vaken sen 6.30 imorse. Min lilla älskling försov sig så jag vaknade av att ha satte sig upp.:D
Alla mina serier kom ut mycket senare än de brukade så jag har fått ner alla idag.
Har hunnit med o se Desperate Housewives, Simpsons och American dad.
Nu är det bara The Vampire diaries och Dexter kvar men det får vänra några minuter för jag har blivit lite besatt att spela Bejeweled Blitz på Facebook (Mickes fel).
Jag har ALDRIG spelat nått på facebook innan, Inget Mafia Wars eller Farmville och vad alla andra saker heter men detta är kul.
Lite onödig hjärngympa på morgonen.
Nu kan jag inte ens sluta spela. Måste slå Micke..:D

Jag är ju en liten elak flickvän som vet att det gör super ont i min Kille att hans polare slår honom i spel och jag vet hur mycket mer ont det skulle göra om JAG skulle slå honom.:D
Därför ska jag vara så snäll och säga:
YOU GOING DOWN BIAAATCH!!!
Älskar dig..;)

Pussar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0