Händelserik dag..

... eller inte. Idag har jag inte gjort annat än att göra rent hemma, lagat mat och suttit på internet.
Jo, ringde chefen och fick några timmars jobb nästa vecka. Gud så dukti man har varit..

Internet började äntligen funka innan idag. Skönt att slippa sitta på ett segt mobilt bredband..

Killen ligger och sover bredvid mig nu så sitter i sängen i mörkret och jag som "älskar" mörkret :D.
Hehe, han måste vara sjukt trött för han snarkar och det brukar han ALDRIG göra men han börjar ju bli gammal nu så.. hehehe

Kollade nyligen på "the ugly truth". Hehe, så söt och kul film på samma gång.

Sjukt dåligt slut på mitt inlägg men jag har inget mer o snacka om så..


Pussar<3

Pussar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0