Hatar Pengar, Hatar räkningar.

AHHHHHHHHHHA, mig sjukt arg.
Nu har jag sett fram emot att jag ska till optikern men blir det av? NEJ, för det kommer massa räkningar hela tiden som man inte trodde skulle komma Jag har ju bara dragit ut på detta i 4 år så varför kan jag inte vänta 4 år till (överdriver)? Blir den nån vinterjacka till mig? Nej, för alla räkningar kommer tydligen denna månaden.

Blev sjuk deppig nu. Sitter och söker mer jobb. Har sökt 3 st idag men kan inte söka så många mer. Har inte körkort, kan inte ta körkort när jag har så dålig syn, kan inte kolla synen (skaffa glasögon) på grund av alla räkningar och kan inte betala räkningar om man inte har ett ordentligt jobb. FAN VA BRA..:D 

Inte nog med de så har jag fått dåliga nyheter från jobbet eller bra pengamässigt men dåligt socialt..
Kanske måste jobba den 30 oktober och det jag ska träffa johanna som kommer hela 55 mil för att hälsa på den fredagen.. Ska se om jag kan byta 5 timmar med någon. Går inte de måste jag ta dem timmarna. Är man timanställd har man inte råd att tacka nej.


Så nu har jag lättat mitt hjärta.

Pussar<3


Kommentarer
Postat av: Sara - En dalkulla i Österrike

SV. Hehe både och :P först stressar dom och sen så blir dom sega när den är klar, helt idiotiskt.



Ahaa okej :D vad ska du börja på för skola??



Den heter Shar Pei :D dom är såååå söta hihi!

2009-10-18 @ 18:51:21
URL: http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0