This is how we dooooo it..:D

Hahaa, gud så fjantig jag är.
Jag är super glad... över ett spelrekord. Pinsamt.:D Ja..
Hehe, suttit och spelat som en idiot. Och jag slog min älsklings rekord för ett bra tag sen men fortsatte spela och nu fick jag ett högre rekord.
Älsklingen frågade mig om hur man kunde få över 120 000 poäng i spelet.
Jag har svaret äntligen...
Såååå här..:D


Ja, jag är en liten nörd idag men jag säger såhär:
Ni tjejer som har en riktigt tävligsinriktad kille som HATAR att förlora och om ni har lite skadeglädje i er skulle nog må lika bra som jag just nu.:D

"Lycka till älskling du kommer aldrig slå mitt rekord."

pussar från Tisdagens nörd.:)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0