Varför klara inte killar av att man är bättre än dem?

Haha, Jag slår min kille i ett spel hela tiden och han har suttit på datorn och spelat flera timmar om dagarn och nu vet jag varför.
Han HATAR att jag är bättre än honom på spel.
Inte nog med att han hatar att jag är bättre men jag har slåt mit rekord 2 gånger idag och jag ÄLSKAR de.
Jag är lite lätt skadeglad och det är ju helt underbart att jag är bättre i nått.:D

Haha, en sak jag fick höra idag är att jag börjar bli gammal.
Massa personer frågar om jag ska gå ut i helgen och bara för att jag inte ska det är jag gammal.
Haha, lite löjligt sagt. Det kan inte vara så att jag är nöjd med att jag har en kille som jag trivs med och slipper vara ute och jaga som en desperat person. Visst kan det vara kul o vara ute och dansa ibland med polarna men efter ett tag blir det ju lite patetiskt.. Man är ju inte 14 längre..:D


Nu ska jag kolla på discovery channel.

Pussar och god natt.<3


Kommentarer
Postat av: Sara - En dalkulla i Österrike

Men vilken liten knaspelle du har :P haha.

Hellre gammal än omogen och bara mååååste ut varje helg :P L A M E. Här i Österrike försöker jag inte dricka mycket alls, man blir fullare direkt i princip och de tycker nästan man är konstig om man inte dricker?! Wierdos. Är hellre hemma och myser med den jag älskar och IBLAND kan man gå ut! Och vissa kan inte umgås på annat sätt än när de går ut.



1 månad hade jag aldrig klarat, då hade den här våningen sett ut som skit efteråt hahaha, gått bärsärkagång.



Jag måste köpa Zumba :D haha du har övertygat mig.

2009-10-23 @ 22:41:56
URL: http://candis.se
Postat av: Sara - En dalkulla i Österrike

SV. Om man sitter båda två så är de ju okej, men om den ena sitter själv i soffan :P INTE okej!!



Ja de dricker i princip varje dag, men de är ju som du säger, de har en helt annan syn på det hela och vi klarar ju verkligen inte av att dricka i samma mängd som dom gör. Jag blir packad direkt av deras öl och sprit, är inte alls som i sverige där det är upp till den angivna procenten :P här är det 12 om de står 12 haha.



Kramis

2009-10-24 @ 00:28:36
URL: http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0