Det är du som styr ditt liv.

Glöm bort beskymmer.
Gå inte omkring och grubbla på framtiden.
Lev i nuet. Va tacksam för det du har.



Har börjat leva mitt nya liv sen imåndags och det funkar jätte bra för mig.
Har inte fasnat i nån irritation. Har varit glad. Låter inget påverka mitt humör negativt.
Jag vet att jag kommer träffa en bra kille i en snar framtid. Jag vet att jag förtjänar de.:D

Jag är tacksam över....
  •  Att jag har min familj som jag älskar.
  • Jag har tak över huvudet
  • Har vänner som älskar mig.
  • Jag har så jag klarar mig varje månad
  • Jag bor i ett land som har en bra ekonimi.
  • Jag bor i ett land där man kan fåta del av alla olika årstider.
Är tacksam över såååå mycket.

Pussar.<3

Kommentarer
Postat av: Sara

Dom var massa fina =D miii..

Jaaadu, här är allt som vanligt =S snart bara en månad kvar innan flytt och flytt för dig med =D hihi. Försöker iaf hålla mig borta så mycket som möjligt från stan =P hehe vet inte varför men vill verkligen inte vara kvar här nu, usch.. Hoppas du får en fin dag gumman. Puss puss

2008-04-24 @ 12:15:07
URL: http://candis.blogg.se
Postat av: Alexandra

Ja jag har sökt till LSS då :-P
Ska på intervju i morgon så jag hoppas att jag får det! hihi :-)

ha det guld.
puss&kram

2008-04-24 @ 19:09:47
URL: http://peeachy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0