Flyttar idag.

Ja, jag drar till Norge idag. Dock är mina grejer kvar i Sthlm i 2 veckor till.
Fy fan, idag fick jag en himla ångest.
Sov hos Jussi och idag drog han till gbg. Följde med hon till tåget. Han höll om mig så länge. han va helt glansig i ögonen.
Jag frågade: "Är du ledsen"
Han svarade: "Ja, lite."
Då va jag nära på att börja gråta.
När vi skulle säga hej då så höll han om mig så hårt och började stor gråta. Har aldrig sett han gråta. Kunde jag inte hålla mig längre ch brast ut i gråt.
Där stod vi två höll om och pussade varandra. Det va hemskt. Kändes som han försvann ur mitt liv.
Han sa: "Du är den bästa vännen jag har."
När han sa de ville jag INTE FLYTTA längre..

Olle, jag och Jussi. bilden är från första gången han och jag träffades.. Fylla, dansande och kareoke (hur fan de stavas)


Nej, nu sitter jag och bölar... Men ska ju tillbaka till Sthlm om 1 år så...
Åker kl.22.30 och är framme vid 13.45 i Kristiansand (en jäkla resa.).

Allt utom tv:n och datorn är packad...

Nu ska jag fortsätta mitt packande.

Pusssar<3

Kommentarer
Postat av: kajsa

http://www.bloggkoll.com/blogg/35221

bevaka mig väldigt gärna!

2008-08-01 @ 01:11:26
URL: http://ksundstrom.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack älsklingen. Jag tänker gå vidare med det och jag tänker inte ge mig =((( jag är som dig, tror gott om alla =(((( inge bra!

2008-08-01 @ 22:31:27
URL: http://candis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0