Snabb resumé på min dag.

Nu sitter jag vid en basketplan vid skrapan o väntar på jussi. Är en killer som lirar själv dock är han duktig så kan ju kolla på. Idag har det varit så jävla segt. Jobbet har gått sådär. Förresten sa upp mig igår. Ska dra till norge snart. Sak samma åter till min dag. Varit på inspelning för ett nytt humor program idag. "Sociala..." något hette de. Helt ok men att sitta och applådera i 2 timmar blev jobbigt. Skulle igen efter jobbet hade jag bestämt men vart inte så. Nu kommer de massa folk här. Fortsätt..

Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas du får det jätteroligt i Norge gumman =)) puss puss

2008-06-24 @ 21:03:22
URL: http://candis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0