UTMANING

Blev utmanad av Sara =D alltid lika skoj med sånt.

Regler:
Svara på frågorna om dig själv.
I slutet av inlägget ger du den vidare till 5 andra bloggare.
Och sedan skriver du en kommentar hos deras bloggar att de har en utmaning att hämta.

1. Vad gjorde du för 10 år sen?

Usch, jag vill inte ens tänka på saken. Gick i 6:a och tyckte jag va sååå cool och vuxen. Såg fram emot högstadiet.

2. Vilka fem saker finns på att göra listan idag?
♥ Få i mig lite mat.:)
♥ Åka till skövde om min kropp kan tillåta mig att bli bra.
♥ Snabbstäda mitt rum.
♥ Skriva ett inlägg i min blogg om thinspiration.
♥ Göra mig iordning.

3. Godis jag gillar?
Jag är Polly-narkoman. hahah.:D

4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär?
- Ta körkort på en gång.
- Ta motorcykelkörkort.
- Köpa motorcykel/bil.
- Köpa mig en lägenhet i innestan.
- Bjuda familjen på semester.
- Köpa massa kläder.
- Investera i aktier.

5. Städer/orter som jag bott i?
- Gnosjö
- Karlskrona
- Filipstad
- Tullinge (Sthlm)

Jag utmanar:

Amanda

Anna

Alexandra

Linda

Blondis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0