Nyårsklänning?

Vad har hänt med mig igentligen?
Jag gick runt på stan i nästan 2 timmar och kände inte att jag har lust att köpa något.
Tråkiga jag.
Testade en klänning på gina..
Tror det blir min nyårsklänning.

Tråkigt att bilden inte blev så bra (men mina boobs look f*cking great. hehe).
Det blir nog inköpet imorgon innan jag ska träffa Gela.
Försöker lära mig att inte göra några inpulsköp.
Låter intrycket av klänningen smälta in.
Och skorna jag ska ha till blir:

Tror bra matchning.
Nästa uppdrag är: Vad ska vi göra på nyår?:D
Skulle vara kul om jag, Micke och brorsan kunde gå ut och festa eller vara hos någon av Mickes polare.
Men det är ett tag kvar till dess.

Hmm, svårt att hitta julklappar till min älskling.
Känns som man står och trampar på samma ställe hela tiden.
SVÅRT.

Snart är det dags att dra till jobbet.

Pussar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0