Serie dag.

Hela morgonen gick åt att kolla på alla serier.:D
Älskar alla serier jag följer.
Ett litet ljus i tillvaron.
Skönt med en lugn morgon och ännu skönare att veta att jag har en dag till som kan gå i samma tecken.:D
Ledighet är ett måste.
Som det ser ut idag så ska jag ta en fika med en gammal kompis.
Får beskedd om det blir av vid 13 tiden.

Imorgon fyller min lillebror hela 17 år. Fan va tiden går fort.
Han kommer alltid vara en liten knoddis i min värld även när han har rullator.:D
Hehe. Nu va jag snäll mot dig Coung...

Jag har varit lite duktig idag med och är inne på min andra maskin tvätt.
Duktiga lilla jag.:D

Nej, nu ska ansiktet på.

Pussar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0