Skatteåterbäring.

WOOHOOO!!!!
Jag trodde jag skulle få betala massa när jag fick deklarationen eftersom jag flyttade ut ur Sverige 2008-08-01
men nej nej.
Fick tillbaka över 3000 spänn.
Det kändes bra i fickan kan jag lova.
Efter att varit helt pank i 1½ månad så känns det som min ekonomi ÄNTLIGEN börjar greppa rätt.
Kanske kan fixa mig ett gymkort redan i december.
Happy me.:D

Har kollat på Biggest loser nu på morgonen.
Näst sista programmet innan finalen och de sprang ett maraton.
Blir så imponerad att dem klarade av de.
En kille som vägde över 200 kilo första avsnittet har gått ner 100 kilo på 5 månader och sen springer ett maraton.
Jag blev lite sugen på att träna upp mig till ett maraton men det får vi se vad det blir av.:D

Ska iväg om 3 timmar och bada. Fredagsbadet som vanligt väntar.
Imorgon är det födelsedagsfest som väntar på jobbet.
The big 2 0...
Kul kul..

Nej, nu ska jag göra mig fin..:D

Pussar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0