SNÖ! Massa snö.

Snälla snälla försvinn inte.
Jag önskar samma sak varje år att det ska vara snö på min födelsedag.
Brukar få som jag vill men man vet ju aldrig.
Nu vill jag bara att snön ska ligga kvar.
Vaknade nyss (god morgon) och hade så bråttom att ta bild på snön från balkongen att jag inte hann hämta mina byxor. Tog killens byxor och min jacka. Fick i allafall två bilder.
Gud va ljust och fint allt är när det är snö överallt.



Ingen mer deprition av allt mörker.:D

Ska det vara kallt och mörkt kan det lika gärna vara massa mysig snö runt omkring än.:D

God morgon och pussar<3


Kommentarer
Postat av: Jim

Ska hålla tummarna för att snön håller i sig! :)



kramar

2009-12-15 @ 12:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0