Something good turns out to..

... shite in the end?
Något dem sa i "Californication".
Kan det var så?
Att allt bra i slutändan blir bara skit oavsett hur bra det är?
Jag vill inte tro de.
Det mesta blir vad man gör det till.
Man får ge sig fan på att det ska bli bra så blir det de och inte glömma bort att inget händer bara för man önskar det utan man måste alltid handla själv.
Inget kommer flygande från ingen stanns och landar i din hand.
Kärlek, vänskap har man hört så många gånger är som rosor, du måste vattna och ta hand om den väl för att dem inte ska visna.
Man måste ta hand om sig själv och sina nära och kära. Bry sig varandra.
Det är viktigt att lära sig nya saker och klara av att ta kritik.
Det är inte i alla fallen det är svart och vitt som en matematiskuträkning.
Det finns inte alltid rätt och fel.
Vi alla ser saker på olika sätt.
En sak som är rätt för mig är fel för någon annan.
Man måste lära sig att lyssna.
Jag är bra på att lyssna men tolkar ofta fel.
Är man som mig måste man lära sig ställa frågor och ta reda på mer för att inte det ska bli misstolkande.

Jobba man tillsammans i alla relationer (förhållande eller vänskap etv.) så kan det inte gå åt helvete.
Jag vet, det är lätt att snacka och inte lika lätt att göra.
Men börjar man smått så går de.
Det viktigaste är att den du jobbar med vill till 100% för du kan inte göra allt själv..

Tankar i December.

Pussar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0