Syrsor men salt och vinäger.

Bläää..
hehe, vi had emöte på jobbet idag och hade lite lekar.
Min chef hade köpt massa små paket med roliga saker.
Jag fick markeringspennor, luktljus, ljusstakar och så det som hela inlägget kommer handla om.

Friterade Syrsor med salt och vinäger smak.
Hahaha..... sååååååå äcklinga dem ser ut..
Men det va en riktigt kul grej. Undra om det är nån som verkligen äter dem.

Visst är dem ÄCKLIGA....
Det måste ni ju hålla med om.:D

Utöver de här äckliga sakerna så fick jag en söt korg med choklad tryffél, skumtomtar, Dumle och annat gott. Längst nere i korgen va det en kokbok från medelhavets kök. Nam nam va goda saker det fanns i den.

Nu är jag ledig tre dagar och är sjukt hungrig. Vad ska man äta (nej, inte syrsor, haha)?

Pussar<3

Pussar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0