God morgon.

I MISSSSSSSSS SWEDEN...
Norge suger sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå........
Bara en sak som är bra här. Alije. Min lilla gumsan. Stackarn va sjuk igår.

Som det ser ut nu som kommer jag tillbaka till Sverige inom ett år. ag sa aldrig klaga på Sverige mer. Jag har kommit på mig själv att jag har blivit värsta patrioten. Sverige är ett superbra land. Billigt och vi har så mycket saker. Ett ex. jag tänkte gå till frissan och färga håret + klipp. Det skule gå på 1900 f**king spänn. Och detta va ett helt nyöppnat ställe. I sverige betalar jag max 1200 för samma behanling.. Jaja, nu ska jag sluta klaga... hahaha.

Snart dags att gå till jobbet. I dont wanna. Hur värmer man upp bäst på morgonen. Nej, inte frukost eller norsk radio... "DIN GATA". Seriöst Bästa radiokanalen.

Känner mig lite dum. Är så DÅLIG på att kontakta folk. Saknar så många personer men hör knappt av mig till er. Vill be om ursäkt för de. LOVAR att när jag flyttar hem till el-sthlm kommer allt ändra sig. Love u all...

PUSSSSSSSSSSSSSSAR<3

btw, miss u grodan...:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0