19 timmar.

Snart har jag varit på jobbet 19 timmar.
Det gick mycket bättre att sova här i natt. Fick mellan 4-5 timmar sömn.
Väldigt lugn natt om man säger så.
Nu sitter jag och väntar på avbytet som kommer vid ca 8.45.

Fick ett mail igår från min andra chef angående arbetstider.
Ser ut så att jag inte har nått arbetspass fören nästa vecka men det har jag inget emot.
Får jag ha helg denna gången.
Men jag blev lite förvirrad för hon sa att jag skulle bara kunna gå en natt bredvid men jag stog vid tre nätter.
Ska ringa henne ikväll och se om det är så att jag får välja mellan de tre dagarna eller om det är dem jag ska gå.
Fick även en natt där jag är helt själv lördag den 28:de november.
Hur det än blir så får jag i allafall minst 20 timmar mer än förra månaden plus att jag har jobbat mer natt-, kvälls- och helgspass denna månaden så det blir mer pengar.:D

Dags att packa ner sakerna jag har haft uppe under natten.

GOD MORGON och ha en bra dag. det ska jag.:D

Pussar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0