HELT SLUT!!

Kom hem ifrån första nattsiftet vid 7.30 och somnade nästan på en gång.
Vaknade upp av massa bilar utanför fönstret vid 13.00. Inte så många timmars sömn men det va bättre än förra natten. Jag är pigg och glad. Ser fram emot att gå och jobba min andra och sista introdutionsnatt innan jag ska jobba ensam natt. Ja, första natten på jobbet va händelserik och jag är glad att det var det. Skönt att komma in när det är lite stressigt när man inte är ensam.
Med tanke på dem värsta nätterna jag har hört tala som va nig denna en dans på rosor.
Jag har skrivit ner massa saker som jag tycker jag behövde påminna mig själv om inför varje nattpass hedan efter.

Nu sitter jag i sängen nyduschad och bara softar. Tänkte ta hand om lite hushållssysslor snart och sen laga lite käk. Behöver lite energi innan jag ska iväg i natt.
Får inte glömma att ja ska in i mataffären och köpa nått och gnaga på under natten för jah märkte att varma upp mat va ingen ide.



See u later.

Pussar<3


Kommentarer
Postat av: Sara - En dalkulla i Österrike

Usch jag kommer ihåg när vi jobbade natt på wasa :S aldrig mer, uscha! Hoppas de blir en lugn natt för dig. Kramar

2009-11-24 @ 16:11:15
URL: http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0