Natt.

Första nattpasset i börjar närma sig.
Jag har inte sovit något sen kl.05.50.
Kommer vara utslagen i natt. Finns bara
Har fått huvudvärk.
Hoppas den försvinner snart. Blir att knarka Ipren.
Knappt tre timmar kvar innan jag ska till jobbet.
Har inte ett skit att göra under tiden.
En lätt sminkning till sin höjd.
Packa ner maten och kollegerblock sen är det done.

Killen har fått besked om när han ska göra sitt slutprov på sin utbildning.
Den 7-12 December och han ska göra den i Katrineholm.
Han blir väl kvar där under den tiden.
Blir han kvar där under dem dagarna så är det första gången jag får sova i lägenheten själv..
Iiiiih, inget jag ser fram emot men det är ju bra att han får göra provet någon gång.
Skönt för honom att ha allt klart..

Nej, nu orkar jag inte skriva mer denna dagen.

Pussar och god natt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0