Nattpass, Vampyrens märke,

Jag har ju sovande natt på jobbet men klarade bara av två timmar sömn.
Tror någon har lite konstiga drömmar och eftersom detta är min första natt så reagerar jag på varje litet ljud som kommer från sovrummet.

Så nu underhåller jag mig med att smaska mörk choklad, dricka vatten och ska snart läsa lite mer i min bok "Vampyrens märke". Köpte den boken nästa på en gång jag flyttade tillbaka till Sverige men kände mig lite off att läsa böker. Startade läsa andra men fasnade inte.
I lördags läste jag första kapitelet.
Är en rätt söt bok hittills men har bara hunnit till kapitel 5.
Berättar lite med om den boken när den är utläst.


Undra om jag kommer orka läsa ut den i natt för jag tror inte John blud kommer inatt. Fem timmar kvar innan jag ska vara väckarklocka och fyra timmar kvar innan jag själv ska stiga upp. Onödigt att somna om för jag kommer vara ännu tröttare när jag vaknar då.

Pussar och god natt.<3


Kommentarer
Postat av: Sara - En dalkulla i Österrike

SV. Skicka dina inloggningsuppgifter när du kommer hem så lägger jag in den åt dig :))) ska pyssla lite mer på den idag också hihi.



Hoppas de gick bra och jobba, sova på nya ställen är fasiken aldrig kul, inte förrän det blir till en vana!



Ja nu är allt i princip fixat :) det är bara Zamme som följer med ner =/ whisky är hos en fodervärd för det blev problem hos henkes mamma. Så då tar vi bara med oss Zamme för att kolla så det funkar eftersom han är lättare att ta med sig överallt och här får ju hundar följa med på restauranger och sånt också. Men han har de superbra hos ett pensionerat par som har en massa tid för honom så.

2009-11-09 @ 12:30:47
URL: http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0