Jävla Alkisar.:)

Man ska inte ha sin mobil på under natten.
Ska man ha mobilen på så ska man inte ha ljudet på men eftersom jag är så senil så måste jag ha de för annars kommer jag aldrig hitta min mobil.
Som sagt har man mobilen på så ringer folk stup i ett och vill prata med en.
Som tur va de dem trevligaste personerna jag känner som ringde.

Jag fattar dock inte vart jag har den ena.
Du pratar om att de har gått dåligt med tjejer för dig och att du inte har bjudit en enda tjej på 2 ½ år och så bjuder du mig på resturang och bio (dåilt budskap?). 
Du är så go med mot mig.
Säger alltid att jag är så söt, fin och att du inte finner ett ända fel på mig.
Jag vet inte vart jag har dig för ena stunden så vet jag inte om du vill ha mig för du spelar så tuff och andra stunden vill du bara hålla om mig o vara med mig.
Du vill träffa mig och vill att jag ska komma hem redan på tisdag så du kan umgås med mig en hel dag.
Du sa i natt när vi pratade att du saknar mig.
Jag saknar dig.
Hade du svarat när jag hade tagit mod till mig och skulle berätta för dig att jag tycker om dig.
De får bära eller brista. Bättre att jag säger de nu och  får se hur du reagerar.
Är de ömsesidigt blir jag glad, skulle de vara så att du inte känner som jag så är de bättre och lägga ner de innan jag faller för hårt.

Sitter och lyssna på den personen som har den vackraste rösten i världen. Jon, jag smällter när jag hör dig sjunga och saknar att sitta jämte dig medan du spelar och sjunger.


Kim, du är helt underbar du med. Jag har lärt mig mycket av dig inom jobbet. Ingen ska vara ensam på Jul.
Ska prata med syrran o se om du kan komma hit. BTW, fan vilken kompis du har.
Hade hon varit min kompis hade hon åkt på styck.

Pussar och kramar i tusentals till Jussi, Kim och Jon.
GOD JUL.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0