mitt första sale.:)

Så j-vla överdriver nöjd över mig själv. 4 dagen och jag har redan sålt mitt första abb.:)
Skönt att man har sån extremt bra provision på 25%. jag har världens underbaraste personalchef. Igår hade han köpt små julklappar till oss på firman. Sålde vi ett abb fick vi en liten julklapp och lyckades man få ett tb på över 5000 så fick man en stor julklapp. Fick en kul grej från BR.:)

Firade mitt sale med att köpa ett nytt linne som jag ska ha på mig på julfesten med firman imorgon.
Gud, trodde aldrig att jag skulle längta till ett jobb i hela mitt liv men det gör jag verkligen.
ÄLSKAR mitt jobb. ÄLSKAR mina jobbarpolare.
Imorgon är det en ny dag och då ska jag sälja ett abb till. måste ha ett mål. Chefen tror att jag kan klara 7 abb denna månaden och jag tror de kan gå.:)

Sitter och väntar på en kompis som ska hälsa på.

Puss världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0