PMS..

Stackas killarna på jobbet.
Min lilla PMS-perjod började i Förrgår och om jag har tur så håller den inte i sig idag.
Var verkligen grinig på allt igår men försökte behärska mig och de gick rätt bra men de märktes på mitt TB att de va något fel. Ingen nytekning, förlängnig, portering eller förlängning på hela tisdagen och en Förlängning igår precis när vi hade slutat.

Jag får sluta sätta en sån extrem press på mig. Vill få in 10 000 i tb varje dag men de går inte om jag sätter så höp press på mig själv att jag MÅSTE får in de varje dag.
Utan idag så säger jag bara: "jag ska sätta ett minst ab".

imorgon ska jag åka till Västervik och fira ju.
GOD JUL.
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0