Trött och nervös.

I lördags var de min sista dag på wasa. Hej då. Det var lite tåkigt att sluta när alla kom och kramade en hejdå.


Igår åkte jag till de som är mitt nya hem och idag så ska jag på min första arbetsdag (introdution) på mitt nya jobb och jag kan bara säga en sak NERVÖS.. Dock inte obehagligt nervös utan det känns bra.
Ska gå om 15 minuter till pendeln och väntan tror jag är den som är den värsta.
Hoppas de går bra idag men de gör det nog. Klart att de kommer gå bra.:)

pussar på dig.

Hejdå knäckebrödsfabriken.

Kommentarer
Postat av: KUXXXINA

No more knäckehäxa för din del dårå!!! : D

Jag saaaknar dej!! Vi måste ses snaaart!
PUSS PÅ DEJ

2007-12-03 @ 13:01:53
URL: http://suxie.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0