Ansiktsbehandling

Gud va skönt de va. varför unnar man sig inte en riktig ansiktsbehandlig oftare för. när hon var klar med alla ansiktsmasker och jag skulle ställa mig var jag så yr. Kändes som om att jag precis hade vaknat. Avslappnande och härligt.
image30
(Osminkad och nerkladdad men kan man se nöjdare ut?)

Har ring till skolan i sthlm nu och fått svar på några frågor om ansökan till kurserna jag ska läsa på distans.
Nu ska man säga upp längenheten, bredband, telefoni och ringa till min framtida rumskamrat (vilket gulligt ord).

Gud va spännande allt känns. wie.
Åker till Sthlm och kollar runt den 12-15 november. Måste ju lära mig lite om stan innan jag blir helt bosat där.

Mysigt att sova jämte dig i natt söjt. Va länge sen jag kunde göra de. Lycka till med provet imorgon.
image28
Puss på dig Oakim....<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0