El-sthlm..

Wie.. Idag har jag skrivit kontrakt med min roomie på Christians (han som bodde med min roomie innan mig)jobb. Hehe, Per (roomien) utmande mig på en golfrunda där. Haha, har aldrig spelat golf i hela mitt liv och absolut inte i högklackar så inte konstigt att jag suger men det var jättekul.

Den 3 decmeber flyttar jag men mina möbler flyttar den 24 november.

Kommer trivas där massor. Per och jag kommer nog trivas ihop.

Känns inte som de är tisdag idag. Hela dagen igår hade jag fullt upp. Efter jobbet kl.6 på morgonen (måndag) gick jag hem till Joakim. Vi åt frukost tillsammans och hade de mysigt. Sen vid elva så drog jag vidare till sthlm. Gick runt på Ålhens-city. Snacka om att jag kommer älska denna staden. Kommer trivas hur bra som helst.
Fattar inte att jag hatade denna staden innan och nu är jag förälskad.

Träffade Per och Christian på kvällen igår och kollade lägenheten. Helt ok.
Jag får de största rummet. Lyx.

Ska bli kul o träffa lite kompisar här uppe som man ine träffat på jättelänge. På torsdag ska jag träffa Jussi. Wie.:)

Två dagar kvar sen åker man tillbaka till Filipstad. De är både för- och nackdelar med det.
Nackdelen: Måste tillbaka till stan och wasa.
Fördel: Får träffa min Joakim.<3

Kärlek till min Söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0